Jeg har nettopp fått installert FH, og vil gjerne koble til min Easee-lader som er fra 2020. Fikk beskjed fra FH da jeg bestilte at det skulle gå fint. Får lastet ned appen i FH og kommer til login, men får deretter bare feilmelding. Til info er Easee-laderen i dag koblet til egen app via mobilnett, ikke wifi.
Egentlig ikke, men laderen som brukes på Futurehome her er fra 2020 og jeg skulle til å skrive “funker helt fint” før jeg sjekka.
Tror ikke wifi eller 4g har noe å si all den tid Futurehome snakker med Easees skyopplegg.
Jeg har kontakt med laderen via Easeeappen, men ikke via Futurehome da jeg sjekka. Gikk inn på settings->Playground og Easee"appen". var ikke logga inn, så gjorde det (via Advanced setup) og alt ser ut tli å være ballong.
Så noe tips har jeg ikke akkurat.
Men om jeg gikk inn på Easeeappen eller via websidene deres for å slå på mulighet for å logge på via andre tjenester husker jeg ikke. Det er noe greier for å si ifra hvilken app/tjeneste som skal styre boksen, men her er det Tibber som står for den biten.
Tusen takk! Du hjalp meg med å komme på hvor jeg kunne endre operatør (easees sider på nett), og fikk byttet der fra easee til FutureHome. Og da gikk det
Så tusen takk for hjelpen Blir spennende å teste ut systemet nå