Easee, MyAudi, VVB, og futurehome

Hei,

Jeg sliter med å koble sammen disse appene (Easee, MyAudi, VVB og Futurehome). Min bil lader ikke til ønsket tidspunkt (etter kl. 23:00-06:55), og Futurehome forstår ikke at jeg ikke ønsker å bruke mer enn 15 kWh per time. Jeg ønsker at elbil-lading skal ha prioritet når det gjelder strømtilførsel i forhold til VVB. Slik at VVB slår seg av og bilen lader. Jeg har tilgang til 11 kWh til bilen min, og veldig ofte klarer ikke Futurehome å styre strømmen, og da overstiger jeg 15 kWh fordi VVB og laderen bruker mer enn 15 kWh per time. Dette er frustrerende, spesielt når jeg har betalt og installert Futurehome for at det skal gjøre jobben sin.

Jeg må av og til sitte oppe til kl. 03:00 fordi bilen min ikke lader, og jeg får ikke systemene til å samarbeide! Jeg begynner å tro at Futurehome ikke fungerer i det hele tatt. Jeg prøver å spare 100 eller 200 kr i måneden ved å begrense forbruket mitt, slik at jeg ikke betaler mer i nettleieavgift, men dette stresser meg og påvirker søvnen min. Det er frustrerende å ikke ha strøm på bilen når jeg skal på jobb! Er dette verdt det? Nei, ikke lenger. Hvis dette ikke begynner å fungere snart, gir jeg opp på Futurehome, og jeg kommer ikke til å anbefale dette systemet til noen!

Helper det å fjerne Easee fra strømkontroll og bruke det med timer som er innebygd i Easee? Kanskje FH da styrer resten og ladingen skjer på ønskete timene.

(Jeg har ikke strømkontroll, så vet ikke hva alle mulighetene er.