Mer dimming fra Heatit Z-Dim

Jeg har 15 Heatit Z-Dim montert i huset, men jeg synes ikke den dimmer langt nok ned.
Det merkes spesielt på soverommet når vi skal legge oss. Det har nok litt å si at det kunner fire spotter på denne dimmeren, men uansett hadde jeg ønsket at den skulle kunne dimme lyset lenger ned enn den gjør.
Jeg har ikke funnet noen justeringsmulighet på dimmeren fysisk som mange dimmere har.
Noen som vet noe om dette?

Hei. Prøv parameter 2 :slight_smile:

Aha! Tusen takk😊 Da skal jeg prøve meg på dette for første gang!
For å sikre meg så blir det da parameter to, lengde 1 og verdi under 20 en plass siden 20 er standard?

Ville prøvd å sette verdi mellom 3 og 5 -da får du trolig en fin dimmekurve, ikke langt unna SG sine Leddim 400, som jeg mener dimmer penest på markedet.

Ok, den er god. Jeg hadde nok bare satt den på 1 på soverommet for å få det mørkest mulig, men jeg kan prøve 3-5 som du sier :slight_smile:

Kanskje det er et åpenbart svar på dette, men vil endring av dette parameteret gjelde både ved styring av lyset fysisk på dimmeren og i appen?:sweat_smile:

Jeg skal ikke si dette 100 prosent sikkert - men siden det ikke er en fysisk min-nivå justering på dimmeren så vil jeg anta at dette er eneste, og dermed også manuelle, måten å sette min.nivå på ved bruk av dimmer - uansett hvilken måte en dimmer på.

1 Like

Endring av minimum dimmenivå påvirker den fysiske dimmeren også ja👍🏻

1 Like