Mill integrasjon viser veldig høy temperatur

Hei. Har fått implementert Mill integrasjon og en gulvovn i et rom. Men i FH viser tempen usannsynlig høy temperatur. I Mill appen viser den riktig, virker som sync ikke får til riktig temp. Den andre temperaturen som viser 4,5 grader er en zonoff Zigbee temp sensor.

Noen andre som har opplevd lignende? Eller hvordan få orden på det? Ovnen er helt ny med Wifi3 fra Mill.

Prøv å restart mill app. Min kom inn med veldig lav temp.
Restart fikset dette.

Takk for svar. Å restarte app i Playground gjorde endring, men da viste den 0.0 grader. Prøvde å restarte igjen, da tilbake til 534.2 grader. Dette ser ut til å være veldig ustabilt. Kan en stole på at den vil rapportere riktig endringer hvis jeg får den til å vise riktig?

Edit:
Har nå prøvd å stoppe/starte Mill app i playground uten at det gir noe forskjell, håper det finnes en løsning på dette.
Takk

Har samme problem, her viser den ene ovnen 2016 grader og den andre 1993 grader. Tror det skulle vært 20,16 og 19,93 - men det betyr jo at jeg ikke kan styre noe med Futurehome-appen. Har restartet alt, uten at det har funket heller.

Du kan ha et poeng med at det kan være desimal dekoding mellom Mil og FH. Håper det er noe FH support kan sjekke opp.

Edit: etter å ha monitorert noen dager så ser det ut til å være desimal utfordring med integrasjon av Mill app i Playground. Noen som vet om det er hos FH eller hos Mill feilen kan ligge?

1 Like

Undersøker.

Til dere andre som opplever den feilen, så har FH support en fix klar som vil bli tilgjengelig i playground om kort tid!

Nå rapporterer Mill integrasjon med riktig temp her hos meg.

Tommel opp FH support! :+1:

1 Like

Samme problem her, følger!

Flott :smiley:
Fixen er klar for intern testing nå, og vil bli tilgjengelig som oppdatering i playground så snart den er ferdig testet.
Det vil komme et innlegg her på forumet, samt på feedback.futurehome.io/changelog når den er tilgjengelig :slight_smile:

2 Likes

Har det kommet noe oppdatering på dette?

Den er til testing som beskrevet over.

Yepp, så den men slet med instillinger. Alt fungerer som det skal.

Hei.
Fungerer fortsatt ikke hos meg, får heller ikke slettet ovnen?

Har du prøvd å avinstallere appen i playground , legge det så på nytt igjen og kjøre synkronisering?

Ja, flere ganger :frowning:

Den virket en stund her etter oppdatering, men nå de siste dagene har ikke FH klart å oppdatere temp status. Virker noe ustabil integrasjon dessverre.

Hei. Før oppdatering viste FH temp x100 for mine Mill Gen3 ovner. Etter oppdatering (0.2.2) viser alle temp 0.0 hele tiden. Har slettet og lagt til ovnene flere ganger i FH (2.0.4), og slettet integrasjonen og logget inn/sync på nytt. Samme resultat.

Samme problem hos meg prøvd å slette app og legge til på nytt men ingenting hjelper,trykker på synk så kommer bare meldingen feil opp.

Etter siste oppdatering av Futurehome app viser Millheat ovnene 0 grader. Alt er riktig i mill appen. Har slettet og lagt inn på nytt.

Her er det også et utropstegn på forsiden under klima. Det har vært der lenge. Den blir borte når jeg sletter Mill i playground. Når jeg laster den ned igjen dukker utropstegnet opp igjen. Jeg trenger ikke å logge inn for å få utropstegn.

1 Like