Mistet kontakt med alle mine zigbee enheter og TP

FH Hub har ikke lenger kontakt med zigbee enhetene. De virker dersom de er med i en Flow, men ikke manuelt i app. Kommer ikke inn i TP heller, på tross av alle mulige omstarter, oppdateringer osv,med unntak av rabrikkreset. Det blir for mye jobb på denne tida av året.

Ikke får en gjort om flows i app, ja, noen er laget i appen. Ikke virker zigbee og ikke tilgang på TP. Flows virker av og til, men bytter av og til litt om på hva som er soloppgang og solnedgang, og justerer lysstyrken litt som det passer seg.

Flere med samme sak?

Jeg hadde samme problem i går. Når jeg gikk inn på enheter for å legge til ny, kom kun z wave opp. Da mistenkte jeg noe med Zigbee chip settet. Etter mange forsøk av diverse feilsøking måtte jeg kontakte support som sjekket opp og fant noe sw bug. Det ble rettet og nå funker alt som tidligere.

Ja, da får vi håpe det løser seg her snart og da. Nå tuller den med utelysa igjen og, tror det er dagtid…

Hei!
For slike hendelser hvor det trengs assistanse fra Futurehome er det best om dere rapporterer det inn i en av våre supportkanaler; tlf 51 20 44 54 eller support@futurehome.no

Det har jeg gjort via mail, men svar uteblir enn så lenge…

Mvh Thomas

ons. 23. jun. 2021, 15:39 skrev espen via Futurehome <futurehome@discoursemail.com>: