Oppdatering på Mill

Heihei!
Vi har endelig kommet med en oppdatering på Mill :partying_face: Sjekk ut denne artikkelen for veiledning på hvordan du oppdaterer:

7 Likes

(Vi har dessverre ikke støtte for sensorer, luftrensere og varmepumper fra Mill)

Betyr dette at det ikke er støttet ENDA, eller at det ikke kommer støtte?

Ikke så viktig, jeg har lært meg å holde meg vekke fra wifi enheter nå, men greit å vite.

Hei,

Jeg har noen nye mill ovner og noen eldre som jeg kun kan styre temp på i mill appen. Disse kommer ikke opp på FH. Er det mulig å feks ha den gamle mill integrasjonen og den nye i FH og styre alt?

Vi har dessverre ikke støtte for gen. 1 ovnene til Mill. Dette er noe Mill har gjort i forbindelse med migreringen og ikke noe vi får gjort noe med.

1 Like

Hei
Jeg får ikke Mills 4 gen enheter til å fungere også etter oppdateringen. Jeg har til og med fjernet Mills fra Playground men Mills enhetene blir liggende som ikke funksjonelle spøkelseenheter. Så noe har hengt seg opp. Restart, syncing osv har ikke hjulpet.
Noe tips på hvordan jeg kan få løst dette, må support gå inn på enheten å gjøre noe jeg ikke får gjort?

Mvh
Atle

Hei!
Beklager så mye for sent svar. Jeg har vært litt ute av kontoret i det siste.
Jeg er veldig usikker på hva dette kan skyldes, med tanke på at du har gjort de fleste tiltakene jeg ville foreslått. Tenker det er lurt å ta en telefon til support, om du ikke allerede har gjort det. Tlf: 23 50 68 47