Er det andre som opplever problemer med Mill-integrasjon?
Jeg sliter med at Mill-integrasjonen gjentatte ganger faller ut. I Playground er ikke Mill logget ut, men alle enheter indikerer signalfeil og er forsvunnet fra Advanced setup. For å få de inn igjen må jeg logge ut og inn av integrasjonen. I utgangspunktet ikke krise, men jeg har Flows som kontrollerer Mill-enheter, og for hver gang jeg må logge inn i integrasjonen på ny så blir enhetene tildelt ny adresse, som igjen gjør at jeg må inn i TP for å endre Flows. Noen som har en fix?
Jeg har også samme problem. Jeg bruker ikke Flow så får ikke samme jobb for å få systemet opp igjen.
Men må logge ut og inn. Tilordne sensorer til rom, og slette eksisterende automasjon og opprette ny.
Samme problem her, må logge ut og inn for å se enheten i FH igjen. Har også noen flows som da ikke funker lengre. Men opplevde i går mens jeg drev å opprettet flows på nytt, at noen eksisterende flows plutselig funket igjen. Så anbefaler å gi det litt tid før flows opprettes på nytt.
Samme problem her. Er en tråd på Facebookgruppen også. Var en som fikk løst det ved å avslutte mill integrasjonen helt i playground og så legge den inn igjen.
Samme problem her. Falt ut flere ganger denne uka, senest på fredag. Har løst det med å logge ut og inn av Mill-integrasjonen (med påfølgende registrering av ovnene i alle TP-flows). Chattet forøvrig med support på fredag, og det virket ikke som det var noe kjent problem.