Problemer med Mill

Hei!

Er det andre som opplever problemer med Mill-integrasjon?

Jeg sliter med at Mill-integrasjonen gjentatte ganger faller ut. I Playground er ikke Mill logget ut, men alle enheter indikerer signalfeil og er forsvunnet fra Advanced setup. For å få de inn igjen må jeg logge ut og inn av integrasjonen. I utgangspunktet ikke krise, men jeg har Flows som kontrollerer Mill-enheter, og for hver gang jeg må logge inn i integrasjonen på ny så blir enhetene tildelt ny adresse, som igjen gjør at jeg må inn i TP for å endre Flows. Noen som har en fix?

2 Likes

Jeg har også samme problem. Jeg bruker ikke Flow så får ikke samme jobb for å få systemet opp igjen.
Men må logge ut og inn. Tilordne sensorer til rom, og slette eksisterende automasjon og opprette ny.

Samme problem her, og det virker nesten som om det er blitt verre de siste dagene for nå går det bare noen timer før det ikke fungerer.

Samme problem her, må logge ut og inn for å se enheten i FH igjen. Har også noen flows som da ikke funker lengre. Men opplevde i går mens jeg drev å opprettet flows på nytt, at noen eksisterende flows plutselig funket igjen. Så anbefaler å gi det litt tid før flows opprettes på nytt.

Samme problem her. Er en tråd på Facebookgruppen også. Var en som fikk løst det ved å avslutte mill integrasjonen helt i playground og så legge den inn igjen.

Samme problem her. Falt ut flere ganger denne uka, senest på fredag. Har løst det med å logge ut og inn av Mill-integrasjonen (med påfølgende registrering av ovnene i alle TP-flows). Chattet forøvrig med support på fredag, og det virket ikke som det var noe kjent problem.

Samme problem her,

Hei!
Vi undersøker sammen med Mill.
Siste (og fremtidige) oppdateringer finner dere på status siden;

1 Like

Hei. Har samme problem. Må logge inn på Mill-integrasjon på nytt og trykke lagre. Så må man gi den et rom på nytt. Skjer nesten hver natt for min del.