Playground fungerer ikke hos meg

Playground har sluttet å fungere. Informasjon fra mine Mill ovner ble ikke oppdatert. Jeg har avinstallert Mill og nå prøver jeg å installere den på nytt. Ingenting skjer uansett hva jeg trykker på. Hverken på denne eller de andre funksjonene på Playground.

Kjend feil, FH jobbar med å få fiksa det. :blush:

Akkurat når det gjeld manglande oppdatering av data frå Mill så ligg visst feilen hjå dei (i API).

Takk for svar. Hos meg er det ikke bare Mill, men alle tjenestene (Sonos, Sensibo. Osv). Ingen skjer når jeg trykker på pilen for å laste ned. Feilbehandling ved innlogging

2 Likes

Jeg kan heller ikke synkronisere info. Det kom er melding om feil

1 Like

Jeg har samme problem både med at jeg ikke får lastet ned oppdateringer i playground og at jeg ikke får synkronisert i fo. Sist nevnte har vært sånn helt fra starten.

Ja, det er heile Playground som er nede for tida. Det er berre at med Mill så er det “dobbelt feil” sidan dei slit med API-et i tillegg til dette. :blush:

Is it still a problem? I just tested with Sonos and everything worked as expected. Regarding Mills, there is a problem with SSL certificate chain on their end, they promised to fix it as soon as they can.

its a app related issue and will be fixed in the next release of the app

2 Likes

Da fungerer det å laste ned igjen i ny app update 5.5.1 :ok_hand:t2:

1 Like