Problemer med å sette opp automasjon med Namron Zigbee termostatplugg

Hei,

Skal sette opp en energi-automasjon med en Namron Zigbee termostatplugg (4512749).

Det ser ut som at det mangler en del funksjonalitet. Det er ingen valg på enheten når jeg går gjennom stegene for å sette opp automasjonen. Automasjonen blir lagret med «slå på» (default?) Det hadde vært greit nok hvis jeg også kunne satt «slå av», men jeg finne ingen mulighet for å velge operasjon på enheten i automasjonen. Er det noe jeg ikke ser?

Funksjonaliteten er tilgjengelig på enheten utenfor automasjonsveilederen.

Leser i andre tråder at det jobbes med en mer intuitiv automasjons-veileder. Det høres fornuftig ut. Synes ikke «deretter» er et godt ord.

I vedlagt bilde så står det «Når [automasjonstype] deretter [enhetstype] er [enhetsbeskrivelse] ellers …». Kunne vært ryddet litt i logikken.

Bump.
@Anders ?

Hei!
Det har dessverre vært noe sykdom som har forsinket aktiviteten på forumet, beklager.
Jeg skal få tatt en kikk på det og komme tilbake til deg :+1:

Hei igjen!
Jeg har forsøkt å finne ut av dette ved å sette opp automasjoner her på kontoret, men jeg har ikke noe godt svar. Jeg anbefaler deg å legge til support-brukeren vår og deretter ringe support. De når du på 23 50 68 47 (mye mer effektivt enn å sende mail), og brukeren legger du til under innstillinger → support → +support bruker.

Hei, fekk du til å kjøre automasjon på pluggen? Har samme plugg, og problem med automasjon på den

Hei! Jeg har gitt opp FutureHome og gått over til Home Assistant. Det er for mange bugs og mangler i FutureHome. I Home Assistant funker alt fint.