Q-Light Z-wave dimmer delay

For en liten stund siden kjøpte jeg 11stk Q-Light ZeroDim Z-wave og 5stk Q-light Z-wave puck. Nå har jeg montert mesteparten og jeg må si jeg er sykt skuffet. Det stod at produktene skulle vær kompatible med FH. Men delayen er ubeskrivelig irriterende, ofte må jeg vente opp til 30 sekunder fra jeg trykker på appen til det skjer noe. Noen ganger virker alt 100% men stort sett er det veldig mye delay. Jeg har og montert noen fibaro piller, men disse virker helt problemfritt. Har ringt til support, fekk beskjed om å oppdatere huben, men har aldri blitt bedre.

Har og en kollega som har montert noen Q-light dimmere hos seg. Han har samme utfordring med delay.

Noen andre som har samme problemet?

Hei!
Det hørtes merkelig ut at det skulle være såpass delay. Har du sjekket i message stream om riktige verdier blir rapportert “innen rimelighetens tid”, eller om det muligens er et hardware-issue? Tenker da siden Fibaro virker feilfritt.
Ta gjerne kontakt med support@futurehome.no om vi skal undersøke dypere enn det som ble besvart sist gang; eller om du hører med Q-Light om de har opplevd lignende tregheter.

Jeg opplever samme problem. Har du fått noen løsning på dette?

Samme her. Har 8 Q-light zerodim z-wave i stua som ved modusbytte skifter innstilling i rykk og napp. Noen bytter etter kort tid, noen tar oppimot et minutt.

Noen måte å løse dette på? Ser ut som andre har funnet løsning, men kan ikke finne noen oppskrift her på det