Restart av HUB fra Thingsplex

Er det mulig å restarte en HUB fra Thingsplex. HUB’en er ikke tilgjengelig via APP, men får kontakt med den via VPN og TP?

Har vært i kontakt med Futurehome support, og fått beskjed om at de ikke kan noe om hvordan Thingsplex og Futurehome Hub’en virker, så jeg håper det er noen andre som kan hjelpe…

Har du prøvd å parre den på nytt med telefon ? Høres jo ut som om hub er oppe, men telefon er nede ?

Er jo også naturlig at support ikke har lov til å slette eller restarte kunde.

Hei @TerjeD !
Dette kjenner jeg meg ikke helt igjen i. Har du et referanse nummer til saken din så kan jeg få sjekket ut?

Hei, referansenummer for saken er #82037

Det jeg ba om var en oppskrift på hvordan jeg kunne restarte HUB fra Thingsplex. Satt 150 km unna og hadde kontakt med HUB via VPN og Thingsplex, men fikk den ikke opp i appen. Det viste seg at det var cloud-bridge som hang. En start og stopp, løste problemet, og HUB’en var igjen tilgjengelig i appen.

AHA !!! det forklarer mye . Dette er kjent problem fra tiden med serverdrift…

Har ikke prøvd denne , men tar den med som eksempel

https://www.aliexpress.com/item/32850586983.html