Samsung SmartThings intregrasjon

Hei!

Nettopp fått meg futurehome hub og lurer på om det er mulig og legge ved Samsung SmartThings ? Har en varmepumpe fra Samsung så ønsket også denne tilkoblet huben.

Hei :blush:

Foreløpig støtter vi kun Smartthings bryter, bevegelsessensor, multisensor og vannlekkasje sensor. Det finnes foreløpig ingen integrasjon i Playgrounds til Samsung Smarthings og jeg kan ikke si at jeg husker å ha hørt noe snakk om at det er på vei heller.

Du kan forøvrig se en komplett liste over alle støttede produkter her: http://products.futurehome.io/

Gjerne send det inn som et forslag til oss her: Device Support | Futurehome så kan det fort hende at vi vil utvikle en integrasjon for Samsung Smartthings i fremtiden :blush:

Takk for svar! Men hvorfor er det så vanskelig og legge til Phillips Hue Bridge da ? Har 3 stk som jeg ønsker og koble opp med Futurhome men jeg finner ingen når jeg søker etter dem ?

Sendt fra Outlook for Android

Philips Hue Bridge er helt separat fra dette; men det kan være at vi må inn og legge inn en oppdatering til integrasjonen for deg.

Kan du sende oss en mail på dette på support@futurehome.no slik at vi får det inn i systemet og kan ta en nærmere kikk på Hue integrasjonen hos deg?