SDCO Røykvarsler - Pushvarsel

Pushvarsel ved brannalarm.

Hei.
Når jeg kom hjem i dag så registrerte jeg at det ulte i røykvarslerene mine.
Det var heldigvis en falsk alarm på soverommet, men det som skremte meg er at det hadde pågått slik i over 3 timer uten at jeg fikk varsel.
Jeg dro hjemmefra 09:47, “brannen” begynte 09:53. Når jeg kom hjem 13.00 sto den fortsatt og gikk, hadde ikke vært mye igjen av huset hvis man skal stole på varslingen til futurehome!

Det første varselet jeg og samboeren fikk var sabotasje fra røykdetektoren når jeg tok den ned, og et nytt varsel når jeg nullstilte den og alt var ok.

Jeg skjønner det at planen min om å montere en SDC alarmsentral jeg har, og få til en forrigling mot futurehome er nødvendig og bør gjøres litt fortere enn jeg hadde planlagt…


Den gikk jo ikke bare en gang heller…

Alt av Push varsel har sluttet å fungere ved forrige oppdatering.

Se denne tråden " Custom notifications har sluttet å fungere - #6 by mhenkenis ", selv om det kun står egendefinerte i denne tråden. Så har alt sluttet å fungere for min del. Tidslinjen registrerer alt.

Vi fikk begge sabotasje pushvarsel med en gang jeg tok ned detektoren, og ok når jeg monterte den igjen.
Så noen push fungerte tydeligvis, bare ikke en av de viktigste

Jeg fikk info fra support om en feil i programmering. De sendte en hotfix i går kveld som fikset problemmet for meg.