Smart strømkontroll av Swimspa / Massasjebad med Gecko styreenhet

Hei

Har et massasje bad og et swimspa basseng hjemme som jeg ønsker å kunne styre smart i forhold til strømpris og nettleie trinn

har prøvde å sjekke litt rundt å finner veldlig lite. ser ut som det kun finnes wifi module fra gecko som kan kobles opp men denne er ikke på ziggbee eller z-wave

har sett på smart rele også. da finner jeg denne https://www.elektroimportoren.no/?Article=4512389&Referer=googleshopping&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIs6mkw4OtgwMV9zcGAB2sHwCZEAQYASABEgLp-_D_BwE&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=googleshopping&utm_medium=na&utm_source=na

men da kan jeg kun skru av hele bassenget. og det blir ikke et helt bra system. samt får jeg ingen info om vann temp i bassenget.

massasje badet går på 32 amp 1fase 230v
swimspa går på 40 amp 1fase 230v

er det noen som har noen god forslag?

spørsmål til futurehome.

kommer det kanskje en noe i playground som kanskje kan koble sammen gecko sitt smart wifi system til futurehome og mulighet for å automatsjon av bassengene?
Dette må jo være interessant da det er mange med Massasje bad rundt om i Norge. og disse bassengene er kjempe bra isolerte og flytte mye av varminingen av vannet til natta hadde nok fungerte for de fleste.

Har det samme.

Utfordringen er at filtrering skal ofte være mange timer per dag , og ofte man bruker den i det samme tidsrom hver gang.

Eneste mulighet til å spare penger er å sette en grense for når den skal ikke varme opp, og da må man sjekke temp når man ønsker å bruke den. Om det er for kaldt blir det ikke bad.

Jeg bruker geckos sin modus for å skru av varmen om det blir veldig dyrt, men med dagens subsidierings modell har jeg ikke gjøre det i år.