Støttes Phillips Hue sensorer?

Er det noen som vet om Phillips sine innendørs og utendørs sensorer støttes av FH? Fant de ikke i listen over produkter, men visste ikke om den var oppdatert helt etter mer støtte for Hue kom.

Zigbee-sensorar generelt er ikkje støtta per i dag, men dette skal kome.

1 Like

De er støttet dersom du bruker Philips hue hub og hue integrasjonen i playgrounds :+1:t2:

1 Like

OK, då får eg seie som dei seier på nynorsk: I stand corrected! :wink:

Takk for korrigeringa, Stian! :slightly_smiling_face:

1 Like

OT: lo godt når jeg skjønte bruken av nickname :rofl:

3 Likes

Jeg sliter med den ennå :stuck_out_tongue:

Kan man kjøre Philips hue lampe direkte via FH hubben eller må man også ha Hue hub og integrasjon via playgrounds? Litt i nybegynner her foreløpig!

Du kan få Hue pærer rett inn i FH hub :slight_smile: ikea sine også, som koster en brøkdel av hue

2 Likes

Forutsatt at du har ny hub da. Gammel støtter ikke zigbee

1 Like

Ok takk for svar. Jepp har den nye!

Hei meget fersk Futurehome bruker her…
Hopper litt sent på tråden… men er det noen som får pære fra Phillips Hue rett opp i FH ved å bare legge til Zigbee enhet? Får ikke opp noen enhet her, lampen står å blinker ca hvert 30 sek men ingen enhet dukker oppp i FH appen. Noen som vet om noen triks rundt Phillips Hue pærene?
Andre Zigbee enheter som f.eks Elko sine 316GLED og Smartdimvri Smartdimpuck dukker fint opp.

du kan sjekke om den aktuelle pæren er listet i products.futurehome.io.
Om du fortsatt opplever problemer kan du kontakte support@futurehome.no så kan vi undersøke :slight_smile: