Strømforbruk per enhet?

Hos meg vises alle enheter under “apparater”, men skulle gjerne sett forbruk per apparat. Mulig?

Takk

2 Likes

Det har jeg spurt om for lenge siden. Det er ikke prioritert fra FH. Du skal være obs på att endel plugger kjører forbruk under taget “p import” det blir ikke registrert i FH

Dette skulle jeg ønske også. Gjerne egendefinerte kategorier. Eller i det minste per rom…

1 Like

Utrolig! Er jo en helt basic funksjon :see_no_evil:

Savner dette også. Skulle gjerne ha hatt flere farger for egendeffinerte kategorier. Det hadde gitt bedre visuell oversikt over strømforbruket.

1 Like

Noe nytt om dette?

Hei!
Jeg ser at denne tråden ligger under kategorien “Thingsplex/advanced flows” og i Thingsplex er det mulig å se på rom-nivå og enhets-nivå.
Dessverre har det ikke blitt prioritert å få inn i appen ennå.

Thingsplex er ikke optimalt å bruke, ikke tilgjengelig utenfor hjem, osv. Forbruksinformasjon på enhetsnivå burde være basisfunksjon i appen. Add devices to Energy view | Voters | Futurehome

Jeg er helt enig i dette, og det er på tegnebrettet. Det har, dessverre for denne funksjonen, vært andre prioriteringer i det siste, men jeg skal spille det inn til utviklingsgjengen igjen :+1:

1 Like