Styring av varmtvannsbereder og varmekabler

Hei! Jeg har fra før Tibber med Tibber Pulse, solceller og Easee lader. Nå tenkte jeg å få styring av varmtvannstank og varmekabler i tillegg. Da kan jeg få Enova-støtte, også for eksisterende elbillader som er montert for mindre enn 20 måneder siden.
Tenkte på “Heatit - Termostat Z-TRM3” for varmekabler og “Aeotec Heavy Duty Smart Switch Gen5” for varmtvann.
Går det greit å styre dette via FutureHome? Og blir det igjen integrert i Tibber? Jeg vil jo ønske å f.eks. styre varming av varmtvann til da strømmen er billig. Og lese av strømforbruk i switchen som styrer strømmen. Går dette greit?

Jepp dette skal gå. Meir info om spotprisautomasjonen som er tilgjengelig i Futurehome appen finn du her:

Du vil kanskje vurdera om du verkeleg treng Aeotec’en, det finst enklare rele som gjer jobben like godt, men då begrensa typisk til 16A. Sjekk kursoversikten og høyr med din elektriker kva som trengs i ditt konkrete tilfelle.

2 Likes

Ein liten merknad her, trur det er begrensa kva du kan få styrt frå Tibber appen, med unntak av å lesa av temperaturar. Tibber som straumselskap har såvidt eg kjenner ikkje noko mål om å ta styring over heimen din. Men alt det nevnte burde la seg styra frå FH appen inkl avlesing og logging av strømforbruk med Tibber Pulse.

2 Likes