Test av brannalarm

Når jeg kjører test av brannalarm, så slås lys på som de skal og varme av, men sirenene i mine popp smoke sensorer starter ikke å pipe før lenge etter brannalarm er utløst. F.eks nå når jeg kjørte test, så startet en alarm etter ca 2 minutter, en etter ca 3 minutter, og den siste kjørte ikke alarm i det hele tatt.
Etter at brannalarm er kvittert ut som falsk alarm, så kneler hele systemet i flere minutter. Da går det ikke å slå av/på lys, varme går ikke å regulere osv…

Flere som har vært borti noe lignende?

Edit: Ettersom falsk brannalarm ble kvittert ut før sirenene ble trigget, og det ikke er mulig å slå av sirener i den nye appen, så ble alle batterier tatt ut og brannalarm deaktivert før jeg satte i batterier igjen. Etter å ha aktivert brannalarm igjen, så er trygghet borte fra dashbord!! Har du @espen noe å bidra med? :blush:

Noen har opplevd dette problemet. Det er testet og fikset i neste utgave av appen

Hva er fikset i neste utgave av appen? det at trygghet er borte fra dashbord? Jeg fikk tilbake trygghet etter jeg oppdaterte i går👍🏻
Er det med treghet fikset også?:blush:

Det er en del forbedringer. Changelog kommer :slight_smile:

2 Likes