Tilbud Develco. Elektroimportøren

1 Like

Hvordan fungerer den på FH?

Står også på Supported Products listen til FH Notion – The all-in-one workspace for your notes, tasks, wikis, and databases.

Jeg skulle likt å vite om andre Develco produkter også fungerer eller evt om de blir støttet. Så del gjerne om noen har erfaringer med andre produkter.

bestilte likegodt 4stk.
Så har jeg 2 devalco smartplugs, den ene har virka strålende siden jeg koblet opp til jul, den andre har falt ut to ganger

1 Like

Bevegelsessensoren fungerer nå fint, men de andre funksjonene som termometer, fuktighetsmåler, osv, er ikke støttet hos FH ennå.

2 Likes

Jeg kjøpte meg en dør/vindu sensor idag og er veldig happy.

Den glir rett inn i FH og fungerer bra, status oppdaterer seg meget kjapt også.

Jeg savner at den viser temp i FH, men det er kanskje pga disse Zigbee problemene.

Legger ved et bilde for de som lurer.

Pris på denne?? Batteri type??

200kr AAA batteri :+1:t3:

Yes, det er denne https://www.elektroimportoren.no/develco-magnetkontakt/4514706/Product.html.

En “nedside” er jo størrelsen, den er relativt stor vs feks Aqara og mere synlig enn feks Sensative Strips.

Men fungerer ihvertfall bra :+1:

Er vell helt kurrant til å bruke på dører da den er litt stor… blir vell ganske syneelig når du bruker den på et vindu… men har vell ikke så mye å si så lenge den ikke er til hinder for noe… batteri typen var jo et + :+1:t3:
Håper den får integrert Aqara snart!

1 Like