Vi trenger flere tags her inne!

Kanskje jeg er den eneste som savner det, men jeg føler det mangler tags på alle kategoriene utenom Support. Kanskje vi kunne fått lagt inn de tagsene vi ville selv? :thinking:
Jeg søker ikke nødvendigvis mye på tags, men jeg får litt abstinenser av å ikke kunne fylle noe inn i tags boksen :sweat_smile:

2 Likes

Einig. Det kunne vere greitt å til dømes kunne finne alle innlegg som var tagga med “Aeotec Multisensor 6” på ein enkel måte. :blush:

Eg trur eg ville gått for ferdiglaga taggar for å unngå så mange ulike skrivemåtar. Det er gjerne enklare å finne alt som gjeld eit spesifikt emne då.

Ja, det er nok best som du sier med predefinerte tagget :blush:

1 Like

Hvilke tagger er det dere eventuelt savner?

Man kan også søke i forumet. Knapp til venstre for hamburgermeny ved brukerprofilen

Nei, nå spør du godt​:sweat_smile: Jeg var mest oppgitt over at jeg ikke fikk noen valg eller kunne skrive selv i tabs boksen :stuck_out_tongue:
Kanskje noen produktmerker som blir omtalt mye på General kategorien?
Eller om det er spørsmål, bildetråd, diskusjonstråd osv? Jeg bare slenger ut forslah jeg har sett på andre forum!

1 Like

Eg tenkjer vel òg taggar for spesifikke produkt og/eller funksjonar. På denne måten kunne ein lett finne innlegg som handlar om, til dømes, Fibaro Dimmer 2. :slight_smile:

1 Like

Kunne kanskje hatt egne tags for de forskjellige produktkategoriene. F.eks dimmere, brytere, wallplugs osv👍🏻

2 Likes

Hva tenker dere om taggene som ligger på http://products.futurehome.io i “type” kolonnen ?

1 Like

Jeg synes det virker fornuftig. Kan fort bli uoversiktlig igjen med egen tag for hvert produkt. Eller hva mener du @JonSlow som startet tråden? :blush:

1 Like

Det var ikke en dum idé!
Jeg bet ikke hvor mye FH henvender seg til utenlandsk publikum ennå, men for min del hadde det vært greit om de var på norsk da :sweat_smile: Utenom det er det en veldig god idé :ok_hand:t2:

2 Likes

Setter det på min to-do liste!

5 Likes

Lang to-do liste, @espen ?:sweat_smile:

3 Likes