Z-wave long-range

Er futurehome rustet for dette?:heart_eyes: isåfall skal det endelig settes en magnetkontakt på postkassen!

@tor.erik svara på dette på Slack no nyss:

1 Like

Så da blir det ny hub igjen?:see_no_evil:

1 Like

Tja, eg tippar det neste store, nye som kjem vert 700-serien uansett, så LR kjem nok ihop med dette viss det er slik at det krev ny maskinvare. :blush:

1 Like

Her er ein interessant artikkel om Z-Wave Long Range:

Spesielt dette sitatet tykte eg var oppløftande, spesielt for oss som har mange einingar i nettverket vårt:

Z-Wave LR eliminates this need with up to four times greater range than regular Z-Wave signals. Z-Wave LR boasts a range of 400 meters and bumps the number of supported devices to 2,000 on a single network, up from the previous limit of 232, while still operating on such low power that some sensors will last 10 years on a coin cell battery.

Dette skulle halde i alle fall eit stykke fram i tid for min del… :joy:

1 Like

Hmm betyr det at de støtter mer trafikk på nettverket slik at treghet blir mindre vanlig?

Edit:
Ser slik ut ved å droppe repeatere. Er vel bare å akseptere at smarthus krever oppgradering av komponenter iblant. Blir vel mainstream om 1-2år
« To deliver increased coverage, Z-Wave-LR does away with Z-Wave repeaters and instead increases the transmission range found in Z-Wave—specifically, with a range of 400 meters»

1 Like