Min adax har begynt å feile igjen igår.
Igår funket det å være innom adax appen og litt frem og tilbake. Idag fungerte ingenting av dette. Slettet adax i playground og la til igjen, da er det ikke mulig å logge inn lenger. Bruker Mail og passord
Jeg har også samme problem. Prøvde å logge ut og inn igjen.
Får melding om feil bruker og passord.
Og vi er i gang igjen? Virker ikke her, Apple log in. Jeg har håpet at Futurehome både skulle vokse og bli mer stabilt, men begynner å gi opp håpet
Min Adax kræsjet også for 2 dager siden, går ikke logget inn lenger i FH. Prøver med mail/pass.
Funker fortsatt ikke nei :-/
Mistet kontakten med Adax igjen for 3 dager siden.
Dette virket ca 2 uker, nå er det samme problem, ikke mulig å logge inn. Denne gangen får jeg “feil epost og/eller passord” selv om jeg oppgir korrekt.
Samme problem her. Absolutt ikke inntrykk av at Futurehome blir mer stabilt. Som et eksempel kan nevnes at den nå registrerer Easee-laderen som gående (gjerne med full styrke), selv om den ikke er tilkoblet.
Samme problem her
Hei!
Feilen kan følges her;
Vi er i kontakt med utvikler-teamet dems for å avklare et par ting, og om de har gjort endringer på sin side eller ei.
Hei, min først login med Adax i futurehome var via apple. Denne var veldig ustabil og krærsjet hele tiden. Jeg opprettet derfor en ny bruker med e-post i adax appen og logger på via denne i adax appen. Denne har derimot ikke tilgang i futurehome selv om det står at den skal ha tilgang. I adax appen står det fortsatt at jeg er tilkoplet futurehome, men jeg har aldri klart å knyttet dette til den nye kontoe og det kan virke som om det er den gamle adax kontoen som henger igjen. Uansett burdet det går smertefritt å kople adax og futurehome, så jeg håper problemet blir fikset snart. Eventuelt må jeg levere futurehomen tilbake og satse på noe annet.