Adax adapter autentisering feiler

Min adax har begynt å feile igjen igår.
Igår funket det å være innom adax appen og litt frem og tilbake. Idag fungerte ingenting av dette. Slettet adax i playground og la til igjen, da er det ikke mulig å logge inn lenger. Bruker Mail og passord

1 Like

Jeg har også samme problem. Prøvde å logge ut og inn igjen.
Får melding om feil bruker og passord.

Og vi er i gang igjen? Virker ikke her, Apple log in. Jeg har håpet at Futurehome både skulle vokse og bli mer stabilt, men begynner å gi opp håpet

Min Adax kræsjet også for 2 dager siden, går ikke logget inn lenger i FH. Prøver med mail/pass.

Funker fortsatt ikke nei :-/

Mistet kontakten med Adax igjen for 3 dager siden.

Dette virket ca 2 uker, nå er det samme problem, ikke mulig å logge inn. Denne gangen får jeg “feil epost og/eller passord” selv om jeg oppgir korrekt.

Har dere mer informasjon angående dette @Anders

Samme problem her. Absolutt ikke inntrykk av at Futurehome blir mer stabilt. Som et eksempel kan nevnes at den nå registrerer Easee-laderen som gående (gjerne med full styrke), selv om den ikke er tilkoblet.

Samme problem her

Hei!
Feilen kan følges her;

Vi er i kontakt med utvikler-teamet dems for å avklare et par ting, og om de har gjort endringer på sin side eller ei.

Hei, min først login med Adax i futurehome var via apple. Denne var veldig ustabil og krærsjet hele tiden. Jeg opprettet derfor en ny bruker med e-post i adax appen og logger på via denne i adax appen. Denne har derimot ikke tilgang i futurehome selv om det står at den skal ha tilgang. I adax appen står det fortsatt at jeg er tilkoplet futurehome, men jeg har aldri klart å knyttet dette til den nye kontoe og det kan virke som om det er den gamle adax kontoen som henger igjen. Uansett burdet det går smertefritt å kople adax og futurehome, så jeg håper problemet blir fikset snart. Eventuelt må jeg levere futurehomen tilbake og satse på noe annet.

Ser dette problemet har vært vedvarende siden september. Er det noen som jobber med dette?

Dette blir jobbet med. Det har vært en vanskelig prosess med dype endringer i programvaren, men vi ser lyset i enden av tunellen. Adapteren er til testing hos kvalitetssikringsavdelingen nå, og om alt går etter planen er vi like rundt hjørnet (tør ikke love noe dato, siden ting kan skje underveis) :smiley:

@Anders Jeg ghør noen oppdateringer hos en kunde, fant ut at Adax ovnene ikke hadde kontakt med FH hubben lenger. Prøvde logge ut, men nå får jeg ikke logget inn igjen. Autentiserings feil

Er integrasjonen oppdatert i Playground? :smiley:

Jepp​:slightly_smiling_face: det har jeg selvfølgelig forsikret meg om :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Anders har du fått sjekket noe rundt dette?

Jeg har ikke fått meldinger om at det er noen andre som er rammet av dette. Her ville jeg tatt en telefon til support som kan undersøke nærmere.

Hei, det samme har nylig skjedd meg. Litt usikker på når, tipper en uke eller to siden, sånn ca.

Ingen kontakt med med Adax-ovnene i FH appen, samtidig som alt i Adax appen fungerte utmerket. Logget ut og inn igjen, men ingenting. Slettet Playground-integrasjonen, og la inn på ny. Det stopper når jeg prøver å logge inn i Playground. Enten får jeg ikke opp innloggingen i det hele tatt, eller så får jeg autentiseringsfeil.

Når jeg i Playground trykker på … får jeg opp “Kunne ikke hente nødvendige data (manifest).” Og dersom jeg er heldig nok til at denne ikke kommer opp, greier jeg ikke å logge inn.

1 Like