Aeotec MS6 fjerne mld om skade/sikker

Hei

Noen som vet parameter for å be MS6 slutte å melde fra om den er skadet og så sikker igjen? Hendelsesloggen fylles av dette.

Då måtte ein ha fjerna det via parameter i så fall, men så vidt eg kan sjå så er der ikkje noko parameter for dette.

Litt snodig at du får dette heile tida. Er det noko spesielt med den plassen der sensoren er montera? Mykje vibrasjonar av noko slag, store temperaturendringar, eller noko anna som kunne vere med på å forklåre denne åtferda?

Om ingenting av det Torfinn nevner over her, er tilfelle, ville jeg bare prøvd å fjerne, og å legge til igjen enheten :slight_smile:

1 Like

Montert i taket i kjeller. Slettet mange ganger, hjelper ikke. Får bare leve med det

Kan vel vere maskinvarefeil òg. Dei skal no ikkje oppføre seg slik som dette. Kanskje du kunne prøva deg på ein reklamasjon?

Om det er kjellertak vil jeg nesten garantere deg at den registrerer vibrasjoner av tunge bein fra gulvet over - prøv å flytte den løst til en vegg eller legg den på gulvet en liten periode, og se om den slutter å feilrapportere

Ja er nok det. Pluss døren rett ved siden av som ungene skal trykke hardt igjen. Derfor jeg håpte på et parameter for å slippe den varslingen.

Flytte den er ikke aktuelt da det er laget hull i taket til den. Lagt opp strøm i tillegg.