Hei. Har et problem med appen opp mot en Aeotec Heavy Duty. Appen oppdaterer ikke sliden når man slår av eller på enheten. Det fører til at man heller ikke får skrudd enheten av igjen (via app) uten å bruke funksjonen “Koble til på nytt”. Appen viser strømtrekk, så den vet åpenbart at enheten er på, men dropper allikevel å flytte “sliden”. Appen rapporterer også at temperaturen er over 90°C, selv om enheten selv viser rundt 35°C-40°C.
Prøver også å bruke den nye chat-tjenesten til Futurehome for å få hjelp til problemet, men vet ikke om den fungerer, for når chat-boten ikke finner svaret virker det som den henger seg opp. Og det inntrykket forsterkes egentlig av at jeg aldri får noen svar fra Futurehome etter at chat-botens siste melding er at chatten blir eskalert til å sendes til “en av våre menneskelige agenter”.
Legger ved noen skjermklipp for å vise utfordringen. Fint om dere kan se på det. Kan du melde saken videre @espen?
Deg var en bug der boten noen ganger ikke sendte samtalen videre til et menneske. Det skal være fiksa nå. Forsøk igjen oss igjen, vi sitter her fra 08-16
Hei. Da koblet jeg akkurat til en helt ny Aeotec Heavy Duty Switch til en helt annen husholdning med akkurat samme feil. Har dere lyst å se på det @Sindre ? Det gjelder altså begge våre husholdninger som er registrert på meg. Vi har kun én Aeotec Heavy Duty Switch koblet til hver husholdning.
Begge driver å varsler om høy temperatur. Er ikke varme i det hele tatt. Står 20,9°C på den ene og 36°C på den andre. Hvorfor FH varsler 69°C og 97°C skjønner jeg ikke.
Releet er innendørs. Fungerte perfekt med FH i fjor vinter og de 3 vintrene før ser. Mye feil oppstod ifm oppdateringen til FH i vår/sommer. Siden det samme skjer med samme enhet på to lokasjoner er det vanskelig å konkludere med noe annet enn at FH har begynt å lese Aeotec Heavy Duty Switch annerledes enn de gjorde tidligere.
(Ser jo også at signalfeil oppstår hyppig på begge husholdningen våre også, uavhengig av enhet, uten at det virker som FH faktisk har mistet kontakten. Også det problemet oppstod også i vår/sommer etter en større oppdatering)
Du virker å ha rett ift at FH, i et lite øyeblikk, leser av grader som Fahrenheit når man trykker “kobler til på nytt”, selv om det er Celsius enheten selvfølgelig rapporterer.