App, Smarthub and Playground update

På mail og over tlf med dere. Men rekner med det blir fikset, prata med samme man på nytt tideligere i veke. Så han har tatt det videre. Satser på det blir fort fikset

1 Like

Det hadde vært fint. Trenger ikke pushvarsel hver gang jeg kobler i eller fra ladekabel. Støy :slightly_smiling_face:

1 Like

Ny oppdatering i dag. Ingen changelog ennå.

Kun til info :smile:

zigbee-ad 2.9.2

device-monitor 1.1.0

2 Likes

device-monitor står forøvrig ikke på oversikten nederst under hub innstillinger:

Av en eller annen grunn har vi ikke listet alle i den “lille” listen.
Lite triks :wink: Trykk 5-6-7 raske ganger på “informasjon om versjon”

2 Likes

:open_mouth::open_mouth::open_mouth:

…men fortsatt ingen device-monitor :sweat_smile:

Fortsatt ingen fiks på kategorisering/energivisning… “Belysning”, “klima”, “apparater” og “andre”… Ingen kategorisering bortsett fra elbillader fungerer

…og appen er oppdatert til 7.11.14 på iOS :smile:

Installerte zigbee-ad 2.9.2 og da dukket 2.9.5 opp


Tror jeg holder litt igjen til det kommer noen changelogger som forteller litt mer om hva disse to oppdateringene inneholder.

1 Like

Jøss! Samme her!

Det går unna nå :red_car::dash:

@Anders, denne energikategoriseringsfeilen forsvant etter at jeg fjernet en av termostatene (Z-TRM3), og la den til på nytt. Da kom all kategorisering tilbake i oversikten, lys, apparater, de andre termostatene, rele osv… Alt vises slik det gjorde før oppdatering.

2 Likes

iOS app 7.11.18 lansert:

1 Like

Oppdatering ute! :new:

ecollector 1.2.4
kind-owl 1.7.4

2 Likes

Oppdatering ute!

kind-owl 1.7.5

Edit: Samt zigbee-ad 2.9.29

2 Likes

Takk @mjustiniano!

@Anders - hva er forandringene? Kan vingård en kort oppsummering mens ve venter for den formal oppdatering?

1 Like

Kort fortalt er Kind-owl oppdateringen ang. varsling av høy temperatur på komfyrvakt. Den skal altså ikke varsle høy temp på samme temperatur som en røykvarsler :sweat_smile:
Zigbee gjelder oppdatering og signalstabilitet på Futurehome Charge. :slight_smile:

3 Likes

Dette hadde vært helt genialt om det var mulig å velge på temperatursensorer for VVB også! :smiley:
Får stadig melding om at det brenner i varmtvannsberederen… :joy:

2 Likes