Assosiasjon dimmer 2

Hvordan assosiere inngang s2 på dimmer 2 til å styre av/på/ dim på en annen dimmer 2? Hvilken gruppe må hukes tak i, og er det kanal 0 på den enheten man ønsker skal styres av s2 inngangen på annen enhet som skal assosieres? (Eller forbindes som det nå står)

Hei!
Du bruker Gruppe 5 på den enheten som skal styre en annen, og velger kanal 0 på den enheten du ønsker å styre. (altså settes fra enhet på kanal 0 til en annen enhet på kanal 0)

Bilde hentet fra:

Hmm, var gruppe 5 og kanal 0 til 0 jeg satt, men uten hell - lite anlegg så jeg kan slette enhetene, legge de inn og prøve på nytt😀

Du kan bruke Thingsplex for å verifisere om assosiasjonen er satt om du er kjent med det? :slight_smile:
Kan skrive en kjapp guide til deg om hvordan det gjøres om ønskelig.

Jupp, men er ute hos kunde, så tenker jeg ikke gjør det idag😁 men ser at assosiasjon settes, gruppe 5 i kanal 0 på enheten jeg ønsker å styre med ligger inne med kanal 0 på enheten jeg ønsker å styre. - samtidig om jeg sjekker forbindelser på enheten jeg ønsker å styre ligger denne da inne med kanal 5 med seg selv som enhet. Det kommer når jeg setter assosiasjon på den enheten jeg ønsker å styre med. Og det funker heller ikke🤨