Develco Smart Plug Mini

Er det nokon som har prøva Develco Smart Plug Mini opp mot ny Futurehome-hub?

Denne er ikkje på lista over støtta einingar enno, men fungerer kanskje likevel…? :slight_smile:

It works but has some strange behaviors. In my case, it dropped from zigbee network several times.

1 Like

OK, thanks for the input! :+1: I guess I’ll wait until it’s officially supported. :slightly_smiling_face:

Do you know if a fix for this is coming soon?
If not, I have to change my develco plug for a fibaro or similar

Still no changes regarding this in the new zigbee update🙁

Kva er det som skjer hjå deg når desse ramlar ut, @lgrubbmo? Forsvinn dei heilt frå lista over einingar, eller sluttar dei berre å fungere?

Eg lurar av di me har skaffa oss ein slik her i huset. Greitt å vite kva eg eventuelt skal sjå etter. :blush:

Forsvinner helt fra lista ja. Hvis ikke jeg inkluderer de igjen, så kan den plutselig dukke opp i lista av seg selv etter noen dager, men da med default navn og ligger ikke i noe rom

1 Like

Takk, greitt å vite! :+1: Eg lyt fylgje noko med på vår frametter.

Forresten, ein liten tanke: For dei av dykk som slit med at desse ramlar ut i tide og utide, kunne det vore verdt eit forsøk å ekskludere dei og inkludere dei på nytt etter at nyaste zigbee-ad er lagt inn?

I Aqara-tråden her på forumet så verkar det som om den framgangsmåten har løyst nokon problem. Pluggen vår vart lagt inn etter at eg oppdatera smarthuben, og den er så langt heilt stabil.

Jeg prøvde det i går, så får bare krysse fingrene og vente👍🏻

1 Like

Det funket dårlig🙁 den er borte fra lista igjen nå

Ja, då skjedde det same her med ein av våre to. Ikkje noko greitt, dette her. @diaa, er dette noko de får sett på i næraste framtid?

Jeg har et par sånne som jeg kjøpte ved nyttår. Har egentlig fungert bra.
Har falt ut en gang hver av nettet. Men nå i det siste har de krølla med energivisning.
Den ene viser effekt enten den er på eller av…når den går fra på til av, så endrer den til 0W en liten stund, så går den tilbake. Det samme skjer om jeg poller via TP.
Den andre er motsatt, viser stort sett 0W, men endrer en liten stund, når den slås på. Deretter tilbake til 0W.

Noen andre som opplever dette?

Jeg har bare en av disse, og den har falt ut nesten daglig i det siste. Bestemte meg derfor for å resette den å inkludere på nytt. Nå har den fungert i snart en uke uten å falle ut, MEN har samme problem som du nevner at den viser 0w stort sett hele tiden. Kan vise effekt i noen få sekunder før den går til 0 igjen.

Ser ut som det kun er watt målingen som påvirkes. Ampere vises, og ser riktig ut, og kwh blir også oppdatert

Noko av det same her. Me har to stykk. Den eine viser effekt i starten, og så ramlar det ut. Den andre ser så langt ut til å vise effekt kontinuerleg som forventa. Den som var litt “til og frå” ramla òg ut av nettet av seg sjølv her om dagen. Mogeleg her er ein samanheng…?

Elles så trur eg @lgrubbmo har rett i at det berre er effektmålinga som er påverka, for kWh oppdaterer seg hjå oss òg.

…og der ramla den andre ut, slo seg av i prosessen, og slo då i same slengen av PC-en slik at eg mista viktig arbeid. :frowning_face:

Desse tør i alle fall ikkje eg bruke til noko viktig meir før dette problemet vert 100 % fiksa.

@lgrubbmo og andre som slit med at Develcos pluggar ramlar ut: Har de merka nokon forskjell med zigbee-ad 0.3.14? Den eine av våre har vore heilt stabil etter denne oppdateringa. Den andre har eg ikkje prøva att enno.

Jeg har hatt utfall på begge versjonene. Har to og begge har falt ut to ganger hver, i løpet av et halvt år. Så problemet er ikke veldig stort, men irriterende.

Det som irriterer meg mer er forbruksrapport. Den ene viser alltid det samme forbruket uansett om den er på aller av, den andre motsatt, viser kun effekt et par minutter så går den til 0

Same ting som me slit med her. Eg hadde ei lita von om det kanskje vart betre etter siste zigbee-ad som kom for nokon dagar sidan. Lyt kanskje berre vente på endringsloggen for dette for å sjå om der står noko. :blush:

Ein ting er at dei ramlar ut, men det som er skikkeleg plagsamt (for vår del, i alle høve) er at dei slår seg av på same tid som dei ramlar ut. Eg lurar på kven i Develco som meinte at dette var ein gunstig funksjonalitet å ha… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Har funger fint her etter oppdatering. Var tidligere plaget med at de falt ut etter 1-2 dager, så forbedring har det blitt.
Ser også ut som at forbruk rapporteres mer riktig nå, bortsett fra ved forbruk <5watt, da viser den 0

1 Like