Endre rekkefølgen på lys i appen

Har flyttet 5 Hue pærer fra HUE integrasjonen og over til rene zigbee pærer. Selve flyttingen gikk helt fint, litt trøblete å få slettet de gamle HUE lysene, men det gikk til slutt.

Har 2 spørsmål.
Under flyttingen endret rekkefølgen av lys seg i appen.


Ønsker å flytte Hallway og Upstairs tilbake etter Living Room. Er dette mulig å få til?

Det ligger igjen et HUE device (Daylight, battery service) med service
/rt:dev/rn:hue/ad:1/sv:battery/ad:s1_0. Vil dette forsvinne dersom jeg av-installerer HUE integrasjonen eller må jeg slette den først.

Det er desverre ikke mulig å endre rekkefølge.

På Hue - det må slettes manuelt i registry. Sletting av Hue integrasjonen vil ikke fjene enhetene. Slette Hue enheter - #5 by mhenkenis

Takk det fungerte greit å fjerne denne i TP.

@Anders / @espen er det noen planer/tanker om å kunne endre rekkefølgen på lys/termostater/apparater/… i appen?
Det hadde vært nyttig å ha disse i en rekkefølge som var naturlig i huset og ikke bare i den rekkefølgen de er lagt inn i.

3 Likes

Hei!
Helt enig i at det hadde vært nyttig. Hadde vært lekent om det kunne endres på samme måte som flisene på forsiden (Hold inne og dra til ønsket plassering).
Dessverre tror jeg ikke dette er på tapeten og heller ikke vil bli høyt prioritert, men jeg skal selvfølgelig spille det videre :smiley:

1 Like