Erstatte Hub med ny uten Support når den gamle ikke fungerer

Hei
Er det noen som vet hvordan jeg kan erstatte den gamle Hub’en som ikke lengre svarer? Jeg kan ikke fjerne parting fra app’en.

Jeg kjøpte en ny Hub før helja, men innser nå at jeg kanskje ikke får satt opp ny uten hjelp fra Futurehome.

Har backup men om jeg setter opp ny husholdning får jeg vel ikke brukt backupen min, og må sette opp alt på nytt?

Den eneste veiledningen som finnes for dette er: https://support.futurehome.no/hc/no/articles/360040508432-Bytte-Smarthub

Jeg tror du er helt avhengig av at FutureHome support fjerner oppkoblingen mot den havarerte sentralen (hub).

Hei @Lostfields!
Jeg kan nok hjelpe deg. Sender deg en DM når jeg har fått ungene i seng :wink:

1 Like

Oi, kult Espen, lurte nesten på om jeg skulle starte på nytt selv om det er en omfattende jobb

1 Like

Knall bra, da er alt opp igjen etter super Support fra Espen/Futurehome!

Har noe ZigBee jeg må sette opp på nytt men da er over halve jobben gjort allerede :blush:

2 Likes

@espen kan du dytte på min support sak også. Fikk ny hub tidligere i år og har siden hatt problemer med Yale, SDCO varslere og nå alt av z-wave.

Saks nr: 130394

1 Like