Får ikke informasjon fra strømmåler med fh-han sensor

Hei, har problemer med med at han rapporterer kun 0W hele tiden. Har fått tensio til å åpne han port. Ser kun statistikk fra varmtvannsbereder.
Sikringsskapet står på utsiden av bygget og er utilgjengelig for meg. Sensor er montert av elektrikker og står i teknisk skap inne til meg.
Har jeg misforstått noe her?

Mvh
Tom

Velkommen til forum!

Ligger Han-måleren inne som strømmåler og hovedmåler i app?
Når du sier i teknisk skap, er da strømmåler der? Eller er kabel trukket ut til strømmåler av elektriker?

Hei, det er trukket en kabel ser det ut til. Måler er på utsiden i egen boks, mens han er inne i huset rett ved siden av fh-hub inne i gangen.
Forøvrig er dette informasjonen og innstillingene jeg har i appen

Skjønner, ser jo riktig ut etter hva jeg kan se.

Har du mulighet til å prøve instillinger, tillegsfunksjoner og koble til på nytt ?
Hvor lenge har den vært koblet til? Kan ta litt tid før det kommer data

Har prøvd å koble til på nytt via appen, men ser ikke ut til å komme uansett hva jeg prøver der. Har prøvd litt i 1 uke nå.
Er åpen for forslag om du mener at endring av innstillinger kan få det til å fungere🙂

Det er forståelig, har du forsøkt å slette den og inkludere på nytt? Noen ganger løser det saken :blush:
Ellers vil jeg anbefale en telefon til support, de kan ofte fort hjelpe deg :+1:

2 Likes

Det fungerte. Takk👍

2 Likes

Så bra, godt å høre! :+1:

1 Like