FH leser ikke av effektforbruk Heatit termostat under "Klima"

Skal Heatit termostaten dukke opp under climate i energy oversikten? Jeg har 2 som er lagt og som raporterer strømforbruk men som ikke dukker opp i energy oversikten.

Har 15 z-wave Heatit - alle viser under CLIMATE med 0.0 W. Forbruket viser tydelig under UNKNOWN.
Jeg er ikke så dreven i FH, så hvis noen kan gi meg en guide på hvordan jeg kan få disse til å vise individuelt forbruk under CLIMATE hadde jeg satt pris på det.

Hei.
Vi har sett en økning av dette i det siste og så vidt jeg vet har vi ikke avklart helt hva dette skyldes ennå. Heatit termostater skal vises under “klima” i appen. Vi jobber med saken!

Takk for oppfølging. Da går jeg selv inn å rydder de endringene (rotet) supportkonsulenten gjorde for noen dager siden.

NB: som nevnt i e-post/supportsak er det også en feil med Namron z-wave termostatplugg - hvor det ikke er mulig å slå den av, noe som medfører at panelovnen (i stuen) står på for fullt hele tiden. Meldte saken via telefonsupport også, men usikker på om noen følger opp feilen…

God helg.

mvh Roger

Hei igjen!
Jeg har sjekket status på sakene dine og er under behandling, i tillegg har jeg etterspurt mer info i sakene. Jeg tror og håper disse blir tatt tak i og løst innen rimelig tid :+1:

Hei alle. Noe løsning på dette? Har fått opp min første Heatit 3 og har samme problemet med at effekt ikke vises under Klima - men som ukjent…

Hei,

Jeg har forsatt samme problem

Enda et eksempel på at “virtuellt forbruk” burde være mulig å legge inn på alt utstyr. Da kunne man kommet seg rundt feilen ved å legge inn noe som i det minste vil vises.

Og jeg kunne fått forbruk på min Heatit som kun fungerer som reléstyring :=)