FH leser ikke av effektforbruk Heatit termostat under "Klima"

Jeg har integrert Tibber med FT. Jeg har den nye FT. Jeg styrer varmekablene med Heatit z-trm3. I FT app registreres forbruket under “Energi”, men under “Annet”, og når jeg går inn på termostaten. Det registreres ikke under “Klima” under “Energi”. Termostaten står oppført under “Klima”, men forbruket står fast på 0 watt uansett om termostaten er på eller av. Hva gjør jeg galt?

1 Like

Det skal stå FH, ikke FT.

Jeg har samne problem:

Da er det ikke bare jeg som har dette problemet. Jeg har lett mye på nettet uten å finne en fix. Det må nå vel være flere enn oss to som har dette problemet. Men det er mange innstillinger/parameter jeg ikke vet hva er, så problemet kan godt mulig ligge hos meg

Når det gjelder problemet du har på ch4. Har du prøvd å ekskludere og inkludere på nytt? Jeg hadde lignende problemer. Jeg fikk ikke satt opp noen av sensorene. Fikk bare opp “ikke noe”. Så ekskluderte/inkluderte jeg på nytt, og da funker sensorene.

Har samme problem her også. Både med ztrm2fx, fibaro wallplug, telldus plugg og virtuelle enheter. Veldig varierende hvem av de som viser forbruk i oversikten, men hvis jeg går inn på enhetsnivå viser de riktig

Tror de aller fleste problemene beskrevet over er fikset i neste versjon av appen :slight_smile:

3 Likes