Futurehome Tibber Pulse som han senor

Har tibber Pulse, men får ikke ikke strømstyring delen til å virke skikkelig. Dette skjer når jeg klikker på strømsymbolet på høyre i energi boksen. Kan likevel sette opp automasjoner på energi. Selv om jeg videre har overvåkning på det aller meste, så er posten på ukjente enheter en stadig frustrasjon. Den varierer alltid mellom 0,6 - 3 Kw. Noe skyldes Mill ovner, men syntes det er for høyt.

Noen som har tips og innspill.

Tibber pulse støttes ikke enda. Regner med de jobber med det, siden det er den mest vanlige HAN-måleren.

Du finner listen over støttede enheter i lenken nederst i skjermdumpen din.

1 Like

Takk for svar. Får bare avvente til FH klarer å få dette på plass.

2 Likes

Hei!
Denne enheten er helt klart blant topp 3 ønskede enheter i StrømKontroll Panelet, og absolutt høyt opp på listen vår også. Jeg har ikke fullt innsyn i prosessen rundt dette, men vil tippe denne blir med i første utvidelsesrunde.

3 Likes

Hvis du kjenner noen som har en FH HAN-sensor kan du koble inn denne, aktivere strømkontroll og så bytte tilbake til Tibber HAN-sensor. Det har jeg gjort. Grunnen til at jeg gjorde det var fordi FH HAN-sensoren kun viste forbruket for registrerte enheter. Mulig FH HAN-sensor viser forbruket på ikke-registrerte enheter nå men på det tidspunktet jeg testet gjorde den det ikke.

1 Like