Fysisk plassering av Tibber Pulse

Eg har ein Tibber Pulse som per i dag står plassert inni sikringsskåpet. Tilsynelatande fungerer dette heilt greitt. Både Futurehome og Tibber-appen får kontakt med han og les av dei verdiane dei skal.

Likevel så lurar eg på om han ramlar ein del inn og ut av WiFi. Eg har UniFi nettverksutstyr som gjev meg ein god del data om nettverket, og når eg kikkar på Pulse innpå der så står denne lista som at han er kopla direkte til UniFi USG og ikkje til WiFI. Dette brukar av og til å komme opp for einingar som er fråkopla eller ikkje har kontakt. Difor trur eg at det kan vere noko dårleg kontakt frå inni sikringsskåpet.

Per i dag så har eg ikkje merka nokon spesielle problem med dette, så det er kanskje berre å gje blaffen og køyre på slik som det er? Eg prøva å trekkje kabelen ut gjennom døra på sikringsskåpet, men då kjem han veldig i klem. Dette kan sjølvsagt fiksast, men eg gidd ikkje styre med det viss det betyr lite og ingenting.

Kor har de andre som har Pulse plassera denne? Inni eller utanfor sikringsskåpet?

Jeg har tibber pulse inni skapet i stål, innfelt i murvegg, dette virker bra, jeg ser ikke noe utfall i data iallefall. Jeg har ikke oversikt om den har kontinuerlig kontakt med nettet, men har aldri opplevd problemer.

1 Like

Jeg bor i blokk og sikringskapet er i trappegangen. Pulse står inne i skapet og jeg opplevde at den falt ut av og til. Noen ganger 5 minutter og noen ganger 1 time.
Så nullstilte jeg, koblet til en powerbank og installerte på nytt. Powerbanken ligger der fortsatt og den har ikke falt ut en eneste gang nå siste uke.

1 Like

Hei

for min del fant jeg ut at Pulse falt ut ved bruk av mesh nettverk (Airties, snart på tur ut), satte opp et eget gjestenett direkte på router’n for den, etter det har det vært stabilt

1 Like

Min Tibber Pulse står i inntaksskapet utenfor huset, siden strømmålern står der. Har selv Unifi på nettverket (USG-Pro, Switch og AP), ikke hatt noen problemer her med utfall, samt den står koble til APet og ikke USGen.

Målern/Pulse sender vel data hvert 2,5 sekund når en ser på live feeden, ellers har det vel lite og si. Det vil du vel også se på Tibber dataen om det er noen drops der?

1 Like

Takk for innspel, folkens! :+1:

Ja, det skulle ein tru. Når eg er inne i Tibber-appen, så ser eg av og til at indikatoren på framsida ramlar til 0 W. Når eg går inn på grafen så er det ingen indikasjon på bortfall av data. Så det er kanskje heller appane (både Tibber og FH) som “hikkar” noko, og at det ikkje er snakk om reelle utfall.

Eg lyt berre fylgje med på utviklinga frametter. :blush:

1 Like