HAN-sensor klarer ikke skille Mill panelovn fra


Gikk knirkefritt å legge til Mill Panelovn 3gen til Futurehome. Men det ser ikke ut som han sensoren klarer å kategorisere dette forbruket som “oppvarming” på samme måte som den gjør med gulvtermostatene. Statistikken over forbruk blir skeiv når jeg har 1050watt panelovn registrert som “other” i statistikken i stedet for oppvarming. Noen tips? :slight_smile:

Hei og beklager sent svar!
Pr. nå er det ingen måte for oss å vite hvor mye Mill-ovnene trekker. Denne informasjonen sendes ikke fra Mill til oss via deres API. Vi har tidligere laget en måte å manuelt skrive inn forbruket på termostatene våre, og vi ser på muligheten for å skalere opp dette til å gjelde andre enheter. Dessverre vil dette ta tid, siden det er svært varierende hvordan enheter kommuniserer. Vi er nok nærmere å leke med tanken enn å ha det lanseringsklart.

Noen oppdatering på dette? Kjedelig at Mill ovner går under «Ukjent» forbruk…

Hei!
Jeg har ingen oppdatering på dette ennå. Det er pr. nå mange andre oppgaver og funksjoner som prioriteres, så jeg kan ikke love noe som helst ang. denne funksjonen og om det i det hele tatt blir spikret at vi skal gå videre med dette.