Klarer ikke å connecte Aqara hub m2

Kjøpte nettopp en aqara hub m2 sammen med en temperaturmåler. Jeg forsøker å følge manualen, men den er ganske misvisende enkelte steder. Feks, står det at man skal holde knappen inn i 5 sekunder til lyset begynner å blinke raskt. Den begynner aldri å blinke, og når jeg slipper knappen (feks etter 20 sekunder) så bytter den til jevnt, rødt lys. Så venter jeg en 10-15 minutters tid, og den endrer farge til grønn (som ikke finnes i oversikten over mulige lys). Den begynner aldri å blinke gult, slik manualen og appen sier at den skal når den er klar til å bli connecta.

Jeg har koblet hub’en til routeren via en JR45 eternett kabel. Jeg bruker iphone til aqara home appen.
Når jeg forsøker å koble så leser den QR koden på bunnen av hubben, men klarer ikke å connecte.

Hei!

Treng du hub for å bruke temp måler i FH??

Jeg har noen aqara dør sensorer koblet direkte til FH. Jeg trykket/holdt inne i to sek så ventet jeg noen sek… så holdt jeg inne 3-4 sek… holdt på sånn i 2 min tror jeg…
fikk heller ikke beskjed om den va inkludert… jeg såg i FH appen der va en ny enhet.