Manglende forbruks rapportering for fibaro switcher/dimmere

Hei

Er dette en kjent feil?

Hei og velkommen til forumet :slight_smile: hvilke kanaler har du brukt pÄ enhetene? Kan du ogsÄ legge ved et bilde av versjonene du kjÞrer pÄ smarthub? Det finner du pÄ instillinger > husholdning > hub instillinger, nederst pÄ siden.

Samme her med double switch! Hvis jeg gĂ„r manuelt inn pĂ„ enheten, sĂ„ stĂ„r forbruk under detaljert data. Hvis jeg da gĂ„r inn pĂ„ tilleggsfunksjoner og trykker registrer, sĂ„ kommer det opp pĂ„ “energy dashbord” :thinking:

Jepp samme her ser jeg, BUG

Kan dere sjekke hvilke kanaler dere bruker, og hvilke versjoner?

Jeg bruker kanal 1 og 2 pÄ double switch. Kanal 0 pÄ den er vel kun for Ä sette parametre og scene_ctrl?
Skal sies at i dag rapporterer den faktisk til dashbordđŸ€”
image

kan du fĂžlge med i noen dager og se om det fortsetter Ă„ rapportere ? :slight_smile:

Skal gjþre det😊

1 Like

Dette lĂžste seg hos meg etter jeg fikk en ny versjon av zipgateway + sletting av cache for eldre versjoner.
responsen i systemet er nÄ bedre en det har vÊrt pÄ ganske lenge.

1 Like

Vet ikke om du gjorde noe pĂ„ min site? Men det har i alle fall fungert knirkefritt i 2 dĂžgn nĂ„đŸ‘đŸ»

1 Like

Hei
Samme hos meg. Ingen rapportering pÄ forbruk pÄ fibaro enheter. Er dette noe du kan se pÄ hos meg ogsÄ Espen?

KS

Har dere prĂžvd dette: Tips: "Update" device i TP ved manglende rapportering

Dette hjelper ikke hos meg dessverre. Etter oppdatering av gammel hub til 1.9 fungerer ikke forbruksmÄlinger pÄ fibaro lenger. Har prÞvd mye forskjellige lÞsninger.

Og der mÄtte jeg inn Ä trykke registrer for Ä fÄ opp mÄling igjen :thinking:

Kunne du sendt meg en PM med stednavn og eiers email, sÄ skal jeg sjekke om jeg fÄr oppdatert deg :slight_smile: