Manglende respons fra support

La inn en melding sist torsdag vedrørende Modusbryter som ikke oppnår kontakt med Hub. Ingen respons fra support ennå.
Er det dette jeg må regne med fremover? Ingen eller veldig lang responstid? Før kunne jeg ringe support?

Anbefaler kun chat. E-post er nesten ubrukelig, og forumet her er brukerforum, så ikke monitorert av FH support.

OK. Saken er: Modusbryteren fungerte plutselig ikke, så jeg antok at det var dags å skifte batteri. Dette ble gjort uten at det hjalp. Har forsøkt å koble den opp igjen men får hele tiden beskjed om at HUBen ikke får kontakt med bryteren. Kan dette skyldes feil på kretskort? I så fall, er det mulig å få tak i nytt.?

Tviler den kan erstattes. Men jeg ville ha tatt kontakt med support. De kan se om noe skjer i bakgrunn og kanskje hjelpe å få den inn.

Man kan alltid kjøpe ny, men det koster litt.

Hvordan tar en kontakt med Support??

https://support.futurehome.no/hc/en-no/requests/new

Klikk på chat.

Er chatten i live da? Jeg prøvde den i dag ca kl 14. Var ingen respons i det hele tatt. Blir de meldingene mottatt av support på noe vis, eller blir de bare borte? På epost får man vel en bekreftelse på at saken er mottatt i det minste

Supporten er veldig dårlig. Tar flere dager før man får svar og noen ganger får man ikke svar i det hele tatt. Ganske frustreredne når man bare har problemer med FutureHome.

Jeg ngrer som en hund på at jeg valgte Futurehome. En dag jeg får ånden over meg så kaster jeg hub’en i søppla og heller kjøper Homey Pro og bytter ut FH laderen i garasjen. Det koster meg noen kroner, men nå er jeg rett og slett lei hele greia. Har hatt FH som ble installert av profesjonelle i snart 4 måneder å jeg tror ikke jeg overdriver i det hele tatt når jeg sier at det kun har funker 100% i i 2-3 uker å det er ikke sammenhengende.

Utrolig ustabilt system og ved siden av elendig support så blir dette bare et mareritt.

Til alle som leser… styr unna.

Jeg registrerer også at responsen er blitt veldig treg (egentlig null respons). Dette er veldig skuffende. Før jeg bestilte FH hadde jeg kontakt med support på chat og fikk imponerende raske og gode svar. Selv om de ikke kunne love støtte for Growatt inverter så var den gode supporten grunnen til at jeg bestemte meg for å kjøpe. Det var for ca en måned siden. Nå er det bom stopp med svar fra den kanten. Hva har skjedd?

Jeg har ennå ikke fått svar og jeg har sendt flere mailer.

Er vel snart en uke siden sist jeg sendte mail.

Leverandøren som monterte FH svarer meg og når han tar kontakt med dem så får jeg fort svar. Men å kontakte support direkte er som regel døfødt.

Jeg hadde styrt langt unna FH hvis det er noen som leser dette som sitter på gjerdet.