Manglende respons fra support

La inn en melding sist torsdag vedrørende Modusbryter som ikke oppnår kontakt med Hub. Ingen respons fra support ennå.
Er det dette jeg må regne med fremover? Ingen eller veldig lang responstid? Før kunne jeg ringe support?

Anbefaler kun chat. E-post er nesten ubrukelig, og forumet her er brukerforum, så ikke monitorert av FH support.

OK. Saken er: Modusbryteren fungerte plutselig ikke, så jeg antok at det var dags å skifte batteri. Dette ble gjort uten at det hjalp. Har forsøkt å koble den opp igjen men får hele tiden beskjed om at HUBen ikke får kontakt med bryteren. Kan dette skyldes feil på kretskort? I så fall, er det mulig å få tak i nytt.?

Tviler den kan erstattes. Men jeg ville ha tatt kontakt med support. De kan se om noe skjer i bakgrunn og kanskje hjelpe å få den inn.

Man kan alltid kjøpe ny, men det koster litt.

Hvordan tar en kontakt med Support??

https://support.futurehome.no/hc/en-no/requests/new

Klikk på chat.