Namn på brukarar i tidslinja

Når eg gjer noko i gamal app så kjem dette opp i tidslinja med fullt namn på den som har gjort endringa. Når eg gjer det same i ny app så kjem det berre opp at “brukar” har gjort slik og slik.

Har andre det på same måten, eller er dette eit lokalt problem hjå meg?

Samme hos meg.

1 Like

OK, då er det i alle fall ikkje berre hjå meg. :+1:Tenkjer eg lagar ei sak på det på Canny etter kvart, så sant der ikkje ligg noko frå føre. :blush:

Er ikke bare deg.

Bare å legge inn på Canny, men virker ikke som de er helt oppdatert der inne

1 Like

Då er i alle høve dette lagt inn på Canny, så lyt me sjå:

Klikk gjerne innom og avgje ei stemme. :wink::+1:

1 Like

Stemt👍 har selv merket dette

1 Like

I tillegg står det som oftest bare “utløst”, altså “Bruker utløst”. Temmelig intetsigende. Kunne fint klart meg uten den informasjonen…

2 Likes

Dette er relatert til denne feilen: User name not showing in time line in new app | Voters | Futurehome

En feil som har vært med siden ny app ble lansert for godt over et år siden, men blir ikke tatt tak i😤

Ok, takk for info. Det virker som Futurehome ikke prioriterer feilretting i tilstrekkelig grad, samtidig som de kaster ut ny funksjonalitet med nye feil.

Det virker dessverre sånn ja🙁

Nå har det gått 3 år(!?) siden lansering av ny app… noen fremgang på denne feilen @espen @Anders ?

Hei!
Beklager sent svar på denne. Jeg meldte det videre etter at jeg så posten, bare glemte å svare på den :see_no_evil:
Årsaken til denne feilen er litt større enn det først kan se ut til i appen. Dette går ganske dypt i backend og er påvirket måten de forskjellige programvarene som mottar disse meldingene og sender de videre håndterer de.
Når det er sagt så er det kjempebra at du purrer på dette. Min oppgave på forumet er å videreformidle dette og jobbe for at deres ønsker går igjennom.

2 Likes