Need testers for the new Mill integration

Same here…

Mvh. Olav Matre

ons. 13. sep. 2023, 11:22 skrev Jens Jessen via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:

@espen Jeg tester gjerne ny intergrasjon. Nå viser alle panelovner 0 grader i FH og jeg får ikke satt temperatur. Har migrert mill til ny plattform.

Har du prøvd å slette mill modulen i playground, legge den til på nytt og logge inn igjen? Då fekk eg kontakt med alle mine gen2 igjen. (måtte då legge dei til i rom igjen i FH)

Hei alle sammen!
Beklager forsinkelsen!
Her er siste status:

Fortsatt problemer med Mill-integration og 3.gen Mill, den viser 0 grader enda. Har igjen prøvd å slette alt Mill-relatert i FH, oppdatert FH app og hub, tatt omstart på hub og synka info, lagt inn og synka Mill-integrasjonen på nytt, men integrasjonen funker ikke.

Fremdeles ikke fix på Mill og ny løsning? Tibber hatt det lenge. Jeg kan melde meg som tester🙂

Jeg har Mill panelovner gen. 3. Ingen kontakt med FH.

Har Mill gen2 sockets. Dei slår seg av i FH med ujamne mellomrom heilt uprovosert.

Blir gjerne med.
Arne

Blir gjerne med, er nå uten fungerende automasjoner og det er litt kjedelig for å si det mildt.

Jeg tester gjerne, har flere gen 3 ovner jeg sliter med.

Kan gjerne teste Mill 2.0 Har 7 wifi sockets gen2 fordelt på 3 steder
Har nettop fått liv i de igjen etter migrasjonen.

@espen Any updates on the fault? :slight_smile:

Akkurat samme problem her. Viser 0gr i FH og temp styringen/settingen virker ikke noen veier: FH->Mill
Mill->FH
:thinking:

I cannot connect after I migrated. The units show up in Mills and Tibber app. Have tried to delete Mill Playground several times and reconnected, but nothing helps.

Fortsatt samme problem her også. 2 stk 2. gen Mill ovner. Jeg styrer de fra Mill sin egen app nå, men skulle gjerne hatt de tilbake i Futurehome.

Ikke hørt noe, er det for at beta-testen ikke er i gang eller for at jeg ikke ble valgt? :slight_smile:

Vi har møtt på noen utfordringer her, dessverre. Vi har ikke fått kommet skikkelig igang, som er årsaken til at du ikke har hørt noe :sweat_smile:

Jeg har ventet på en versjon som fungerer. Har 5 mill WiFi 3 ovner samt 2 WiFi 3 plugger på hytta som jeg har strevet med i over et halvt år. Har fått 2 til å fungere, 2 andre er synlige i Mill app og FH app, men fungerer ikke. Resten venter på bedre tider.
Jeg har nå kapitulert og kjøpte en Homey Pro i går. Håper den vil fungere. Sorry FH.

1 Like

Få ut fingeren da @Anders . Utviklere, prioriteringer, interne tester og omprioriteringer for egne produkter er en gjenganger (med unntak av at FH Gen1 HAN er ikke prioritert i strømkontroll). Jeg har vært en tilhenger av FH veldig lenge, men dere må seriøst tenke på veien videre. Fusjonen med Connecte gjorde ikke saken bedre, heller til det værre fra ett forbruker ståsted. Dere mister kunder slik dette utvikler seg. Produktet er stabilt, produktet er intuitivt i app, produktet er utrolig fleksibelt om man benytter TP, men dere taper enorme markedsandeler.

1 Like