Neo Zigbee sensorer

Noen som har prøvd disse?

Neo sine z-wave enheter går rett inn.

disse er zigbee, og på samme måte som Aeotec sine sensor 6, er de oppladbare med usb (goodbye batteriskift :stuck_out_tongue: ) Prisen er også såpass fin at jeg kanskje skrinlegger xiaomi utstyret jeg håper en dag skal integreres.

1 Like

Noen grunn til at du ønsker disse vs Z-Wave enhetene deres? (Eller er det “kun” pris?)

Oppladbare via usb :wink: og når en skal ha 15stk så kan det være greit med 50-70kr lavere pris pr sensor ja - for ikke å snakke om besparelse på batterier fremover. Cr123A og Cr2 er ikke de rimeligste batteriene, selv i bulk

3 Likes

Nå har ikke jeg dypdykket i datablader på dette produktet, men er det ikke enten cr123a eller USB drift på disse? Ser ikke noe angående lading der…?

Skal innrømme at jeg tenkte litt i retning ikea sine rullegardiner, og tenkte at det automatisk var samme prinsipp -Men du sier noe der. Likevel interessant når en må handle inn til alle vinduene på huset (dørene har z-wave sensorer) for å erstatte planene om xiaomi (som står der i dag da jeg er tidligere Smartthings bruker)
Mtp prisen :slight_smile: for all del, kan kjøpe cleverio sine z-wave til 223kr på Kjells -men greit å ha alle muligheter :slight_smile:

2 Likes