Ny app er veldig treg

De siste dagene har jeg hatt problemer med den nye appen. Jeg prøver å slå på lys i noen rom og det første går gjerne greit, mens de neste har ingen reaksjon.
Det samme gjelder om jeg prøver å slå på noen apparater.
Jeg har installert siste oppdatering og restartet ny hub. Da virker det en liiten stund, men så henger det seg opp igjen.
Er det flere som har hatt problemer med dette?

Huben står tilkoblet direkte i router og jeg har Asus AiMesh hjemme som har virket helt fint og gir god dekning.
Som nevnt har det virket greit med lys frem til for et par dager siden når den begynte å bli treg eller at den henger seg opp og jeg ikke får slått av/på lys.

Edit: Det ene lyset har nå hengt seg helt opp, men her kan det set ut som Heatit Z-Dim har hengt seg opp. Jeg har tatt strømmen fra FH huben, men fremdeles får jeg ikke slått lyset av eller dimmet det direkte på dimmeren.

Det skal sies at de lysene jeg faktisk fikk operert fra appen, reagerte veldig tregt. Jeg trykker “Av”, men det skjer ingenting. Prøver å dimme litt og trykker av igjen, og plutselig skjer flere operasjoner på en gang som om den har hengt litt.
Mobilen viser hvert fall full wifi dekning, så skulle ikke tro det var det.

Edit2: Jeg ser jeg kunne ha editet mye, men konklusjonen er at kombinasjonen ny FH hub og Heatit Z-Dim ikke er stabil.