Oppgradering til 1.9 og bortfall av komponenter

Hei,

Eier en CUBE-1V0-EU som jeg for en stund tilbake oppdaterte til versjon 1.9.
Jeg ble varslet meg om at enkelte enheter kunne falle bort, men tenkte det var verdt arbeidet da appen forhåpentligvis skulle introdusere etterlengtede funksjoner.

Den nye appen fikk jeg ikke tatt i bruk ettersom det ikke er en QR-kode og scanne på enheten, og serienummeret mitt visstnok er ugyldig…

I den gamle appen har jeg siden slitt med å integrere enhetene som falt bort, og valgte i ett svakt øyeblikk å sette sentralen tilbake til fabrikkinnstillinger. Nå er det ingenting som fungerer. Alle enheter har “signalfeil” og lar seg ikke slette. Det skjer ingenting når jeg trykker på “Tving sletting”-knappen. Har prøvd fra PC, Android og iPhone.

Er det noen mulighet å få slette alt og få begynne helt på nytt?
Og hvordan skal jeg komme meg inn i den nye appen uten QR-kode og med ett serienummer som tydeligvis er for kort?

På forhånd takk for all hjelp.

Kan ikke svare på den delen angående signalfeil osv, men for å ta i bruk ny app er det bare å følge denne: https://support.futurehome.no/hc/no/articles/360040271451-Ta-i-bruk-ny-app-med-eksisterende-Smarthub

Hei og takk for svar.
Som forsøkt beskrevet over så har jeg ikke QR-kode eller serienummer bak på min gamle sentral. Dette er nødvendig for å legge til sentralen i den nye appen. Jeg har en 10-tegns rekke som begynner med “A103…” men dette fungerer ikke som serienummer under manuell inntasting.

Hvis du har migrert iht beskrivelsen jeg linket til, så skal det ikke være nødvendig med qr kode… hvis du har gjort det, men fortsatt må ha qr kode, så anbefaler jeg å ta kontakt med support via e-post eller telefon :blush:

1 Like

Ta gjerne kontakt med support på support@futurehome.no eller ved å ringe: 51 20 44 54