Popp Utendørsbryter Z-Wave

Hei

noen som har erfaringer med å bruke denne https://www.kjell.com/no/produkter/smarte-hjem/fjernstrombryter/fjernstrombryter-for-utendorsbryter/popp-utendorsbryter-z-wave-p51352

hvor belastningen ligger jevnt på over 1kW ?, ser en del nettbutikker fraråder å bruke den dersom belastningen er jevnt over 1kW

Finnes det eventuelt lignende alternativer til denne?

Eg har ingen erfaring med denne sjølv. Eg tykkjer berre det er noko snodig at ikkje Popp sjølve skriv noko om slike avgrensingar nokon stad på nettsidene sine eller i dokumentasjonen til brytaren (som eg kan finne, i alle fall).

Hadde eg vore deg så ville eg ha sjekka dette direkte med Popp og høyrt kva dei seier:

Hei,

Fikk du testet denne?
Jeg ser den ikke er på listen over kompatible enheter for FH, men på Aeotec siden står det at den fungerer som en generisk bryter og bør virke med de fleste hubber.

Hei, ja den fungerer av/på men forbruks rapportering er ikke stabil

Akkurat nå ser det faktisk ut om forbruks sapportering også fungere stabilt

Hei, tanken var å kjøpe Fibaro sin smartplugg, men butikkene i mitt nærområde er utsolgt.

Den ene av dem har imidlertid Popp smartpluggen som omtalt.

Jeg ser av tråden at det er gått over ett år siden sist besvarelse.

Ønsker kort å høre om noen av dere har oppdaterte/nye erfaringer med dette produktet?

Vekker denne:

Jeg har hatt denne et års tid nå, men en gang i sommer sluttet den å rapportere. Den blinker rødt og grønt om hverandre, noe jeg har funnet ut kan bety at den er nullstilt.

Nå sliter jeg med å inkludere den igjen og har fått følgende melding:

Error : code:true message:Inclusion report error = [json.exception.type_error.304] cannot use at() with null

Det skjønner jeg ikke noe av. Er det noen kodekyndige som vet hva det betyr?