Qubino relay kommer ikke opp med innganger/scener

Hei! Jeg har inkludert og ekskludert Qubino relay mange ganger i dag, men jeg finner ingen muligheter for å benytte inngangene på relé i appen, den har 3 innganger.
I den gamle appen mener jeg det var mulig å blant annet sette brannalarm fra en av inngangene.
Er det riktig at det ikke er støtte for inngangene på denne enda, eller gjør jeg noe feil?

Jeg ser for meg flere bruksområder for inngangene, åpen/lukket dør, låst/ulåst, ventilasjon startet/stoppet etc.

På Fibaro relay kan man aktivere scener fra inngangene, men jeg finner ikke denne muligheten på Qubino.

Er det flush 1D relay?
Isåfall plages jeg også med å få opp noe som helst🙈
Qubino Flush 1D Relay

Den her spesifikt gjelder Qubino Flush 1 Relay.
Men jeg vil tro de to oppfører seg helt likt, med unntak av at din ikke kan måle strøm/watt siden den er potensialfri.

Okei! Regner med de er ganske like ellers ja. Får du oppdatert status ved bruk av bryter? Eller har du ikke bryter?

Nå testet jeg de bare på benken, men jeg mener jeg fikk oppdatert status tilbake ved trykk på bryter.
Jeg testet Fibaro samtidig, så ta det med en liten klype salt, men jeg tror jeg hadde reagert om Qubinoen ikke hadde gitt endret status.

@RoyThomas
Did you ever get this to work? I just installed a Qubino Relay and configured it with button 2 (I2) enabled for scene control.
No matter what it try, it’s only showing up as a single switch device in FH