Jeg har en slik som har fungert feilfritt sammen med FH de 2,5 mnd jeg har hatt den. Jeg trekker godt under 16A gjennom min, og den står rimelig tørt under en hytte. På den annen side er jeg tvilende til om IP44 varianten er noe tettere enn den vanlige varianten når utstyr er tilkoblet. IP44 varianten har et gummilokk, men det må åpnes for å koble til utstyr.
Ja. Jeg har en vanlig og en IP 44 variant i bruk. De rapporterer forbruk i FH appen ja. Både under detaljer for enheten, og kategorisert på energi-sidene. Den ene er egentlig for en varmekilde men jeg har definert den som apparat (om jeg husker riktig måtte jeg gjøre det for å få enkel tilgang til manuell av/på funksjon).
Mange takk for info. Jeg kjøpte en igår som jeg la inn i FH, og opplevde det samme som du beskriver. Når den ble definert som varmekilde, kunne jeg ikke slå den av/på fra FH, og pluggen ville heller ikke forbli påslått selv om jeg slo den på manuelt. Etter noen få minutter, slo den seg av igjen. Jeg definerte den som lys for å få en annen farge på energi siden + av/på funksjon