Status og push fra Danalock

Hei! Jeg har en classic hub fungert veldig bra helt til siste oppdatering av kind owl? Etter jeg installerte den oppdateringen så får jeg ikke lenger noe push fra danalock eller status i app lukket eller låst? Har også en automasjon som låser dørene hver kveld og da sa logg at fimp hadde låst døra dette kommer heller ikke lenger men døra låses. Noe oppdatering løsning på dette?

Får du ikke pushvarsel selv om appen ikke er åpen (i forgrunnen, men heller i bakgrunnen) ?
Kan du legge ved et skjermbilde av status som ikke oppdateres? Er det inne på låsen?

I dette bilde har jeg akkurat låst opp døra fra appen status endres inne på låsen men ikke i dette bilde , får ikke push når app ikke er åpen,dette fikk jeg før å i logg fikk jeg at lås åp et med kodetatastatur ,dette får jeg heller ikke lenger.
Hilsen Christian

Hei har du gjort noe endringer nå for nå begynte det å virke ,har ikke virket siden 11.02. ?Får plutselig push og status i logg/app

Hilsen Christian

Hei! Har ikke gjort noen endringer nei :thinking: Bra det løste seg da :slight_smile:
Kan du sjekke de neste dagene om det fungerer som tiltenkt, og om det ikke gjør det kan vi undersøke hva som ikke er i orden? :slight_smile:

Det skal jeg gjøre tusen takk for raskt service veldig fornøyd med futurehome :blush:

1 Like

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :slight_smile:

Hei Espen !
Etter ha testet litt på låsene så får jeg push men det ser ut til at tekster kan være byttet om ,står at døra er lås opp når den er blitt låst men symbolet for hengelås ser riktig ut. I dette bildet så låste jeg døra til garasjen men loggen sier at jeg låste opp?
Hilsen Christian

Hei igjen!
Vi fikk nylig inn en lignende rapport angående Danalock og undersøker rundt observasjonene.
Takker for du la med bra skjermbilde som viser det du beskriver - slikt hjelper i feilsøking og når vi skal prøve å reprodusere feilen :+1: