Strømkontroll

Hei,

Hva er perspektivet på å få andre enheter implementert i strømkontrakt?
Jeg er han så var relativt tidlig ute og fikk montert opp blant annet heatit sine thermostater i huset mitt. Irriterer meg grønn på at jeg per dags dato ikke får disse inn i strømkontroll da jeg bare har VVB som ligger og kan styres vis steømkontroll.
Varmekabel ønskes raskt inn. Jeg får forhåpentligvis endret til en FH charge når den Dr skikkelig på plass og, og erstattet min garo lader som jeg har i dag.
Om det da ikke finnes en måte å få garo integrert o FH da?

Jeg er også litt frustrert med hvor tregt det går. Fra nettsiden: “Denne listen med produkter som er klarert til StrømKontroll-tjenesten vil utvides kontinuerlig.”
‘Kontinuerlig’ kan bare byttes med ‘aldri’. Mange måneder etter lanseringen har vi bare den lille listen med produkter som støttes.
Strømkontroll er nok en fin pakke, men etter lanseringen ser det ikke ut at det har skjedd så veldig mye med det.

1 Like

Hei.
Jeg er enig i at ‘kontinuerlig’ kanskje ikke et passende ord for utviklingen her nei. Det har dessverre vært vanskeligere enn ventet å sikre god støtte for andre enheter, i tillegg til at det har blitt gjort omprioriteringer fra StrømKontroll ble lansert. Når det er sagt så tror jeg fortsatt det vil komme flere enheter på denne listen, men jeg er ikke sikker på når det skjer.

1 Like