Må jeg trykke clone ellerno når jeg har lagt inn location og Thing??
Prøv å slett både Trigger og Action. Legg de inn på nytt. Da får du nok lagret med rett komponent.
PS. Jeg benyttet også Fibaro dimmer i mitt eksempel. Du kan med andre ord gå på “Advanced Service Binding” og endre på utstyrsnummeret der. Dette er en bug som har kommet inn i ThingsPlex, hvor den beholder opprinnelig adresse på “Advanced Service Binding”, uansett hva du gjør i rullegardin menyene. Rullegardin menyene er kun for å gjøre det lettere å få rett adressering for funksjon til de foeskjellige nodene, under “Advanced Service Binding”. Som du ser av bildet jeg har lagt ved, så er adressen til denne dimmeren på kanal 1 “44_1” . Du kan endre tallet til det som er rett for din dimmer, så får du nok lagret rett komponent uten å slette.
Har endret til ad:22 og switch/ad:83_0… men er usikker på om det er room id du refererer til når du mener kanal 1 i ditt tilfelle
pt:j1/mt:evt/rt:dev/rn:zw/ad:1/sv:out_lvl_switch/ad:83_1 , blir rett for deg.
Årsaken til at jeg sier kanal 1 err på grunn av denne manualen til FH: https://support.futurehome.no/hc/no/articles/213999363-Fibaro-Dimmer-2-FGD-212-Lysdimmer-230V
Ser du har bildet av kanal 0, det er ikke denne som skal brukes til styring av utgangen som du har koblet lyset til.
Nå ble alt på stell her… Takker så mye for god og lang støtte