Tilbudstråd

Del gjerne om dere kommer over noen gode tilbud på produkter!

Power har for øyeblikket bra tilbud på Sensibo Sky til 699,-

3 Likes

https://www.elektroimportoren.no/namron-led-dimmer-z-wave-200w/1402756/Product.html?Path=002000000&Event=querylist

1 Like

Skriv gjerne hva det er i tillegg til linken :sweat_smile:

1 Like

Gjerne ikke et tilbud, men et tips: for de med konto på ebay så kan en søke på neo coolcam motion z-wave, og få rimelige “devil eye” sensorer lignende fibaro sine, som måler temp og bevegelse stabilt og fint, samt den som heter PZ03 (eller noe i den dur) har lux også :blush:

hva gjelder plugger på 230v som måtte dukke opp under et søk, så ville jeg gått for fibaro osv. Pga sikkerhet. Har et par selv av denne typen, men på LAVE laster, og vil ikke gi råd om å gjøre som jeg gjør😅

1 Like

Jeg har også veldig god erfaring med Neo Cool Cam bevegelse og dør/vindu sensorer👍🏻

Jeg hadde en wallplug av samme merke tidligere, men den tok fyr!! Heldigvis var jeg hjemme da det skjedde.
Etter det kjøpes kun 230V utstyr av kjente merker

1 Like

Jeg ser Aeotec sin Z-stock er på tilbud til 399,-. Er det verdt å investere i en slik for å oppdatere enheter frem til FH får dette opp å gå? Forstår dette er den billigste løsningen for å gjøre dette? Har ikke gjort veldig mye research på temaet :sweat_smile:

Akkurat nå er det kun aeotec som er gjenstående problem her, som ikke vil vekk. Har heldigvis bare en sensor. Uheldigvis er den på badet. Den har en eller annen timeout som gjør den ugunstig, som ikke virker direkte linket til FH. Så er nok enheten som er problemet. Skal erstatte den med cleverio fukt og temp sensor, og billig zigbee bevegelse sensorer som, meg kjent ikke er påvirket av parametrene

20% på alt Namron hos Elektroimportøren kun i dag 11/11

https://www.elektroimportoren.no/smarthus/namron-smarthus/002220000/Catalog.html?Event=fp_banner_singlesday

1 Like

Der er redusera medlemspris på Cleverio rørslesensor og Cleverio temperatur- og fuktigheitssensor i perioden 12. til 16. november hjå Kjell & Company:

1 Like
3 Likes

Er også kampanje på fibaro dimmer 2 og på fibaro sin smart implant :slight_smile:

2 Likes

Fungerer disse greit med Futurehome? (Cleverioene)

Temperatur-sensorene har jeg 2 av, og de fungerer utmerket :slight_smile:

Bevegelses sensorene fra Cleverion? Noen som har erfaringer?

Bevegelsessensorene fungerer bra.

1 Like

Greit tilbud på Harmony Elite😁

https://www.power.no/tv-og-tilbehoer/fjernkontroll/logitech-harmony-elite/p-254047/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product&fbclid=IwAR1xJV1iY19LEhDKiVs9KTIz9q3ajMqaUoz2lebkWYWH4-um21BzkZD4qUk

2 Likes

Wow! Megatilbud - 57% ned! Men ikke tilgjengelig i nettbutikk - bare i 8 butikker som er langt unna hvor jeg bor :confused:

Id lock på tilbud til 2990 på Elkjøp😊

1 Like

Har den ikke selv, men så på et review at denne kan brukes som et alternativ til Google Nest Hub?

Fin pris nå på black friday

Elkjøp kjører tilbud på 2nd gen mini (altså ikke google mini, men nest mini med bedre lydbilde)

Har selv kjøpt alle mine mini’s på finn til 150-200kr stk, og det er gen 1. Så dette var absolutt en fin pris. Koster normalt 449 har jeg fått med meg. Og med google til alle i FH nå, så er jo dette en gyllen mulighet til å googli-fisere hjemmet😅 Håper de nye store nest høytalerne kommer på tilbud. Har et håp om å kjøre de som hjemmekino system